Logistieke uitdaging
Als ondernemer met meerdere webshops waaronder THEBAGSTORE en Wallabag.nl, weet Jeroen als geen ander welke logistieke uitdagingen dit met zich meebrengt. “Het zelf regelen van de distributie naar PostNL was tijdrovend en inefficiënt. Met dagelijks 80-100 pakketten en pieken tot 500 tijdens drukke periodes, was het een hele opgave om alles soepel te laten verlopen. De tijdswinst en het gemak dat FRL biedt, zijn onmisbaar voor ons.” aldus Jeroen.
En zo begon de samenwerking met FRL. Vanaf het eerste contact bleek FRL een betrouwbare partner te zijn. “De samenwerking kwam snel tot stand.” vertelt Jeroen. “We hadden tijdelijk een koerier die het werk niet aankon. Toen we FRL vonden, konden ze meteen inspringen en sinds mei 2023 halen ze dagelijks onze pakketten op.”
Gelukkig vonden we FRL, die ons dagelijks ondersteunt door onze pakketten op te halen. De tijdswinst en het gemak dat FRL biedt, zijn onmisbaar voor ons.Jeroen Feitsma
van THEBAGSTORE
Voordelen van de Service van FRL
“De service van FRL heeft onze verwachtingen overtroffen en het contact verloopt erg gemakkelijk. Elke dag geven we rond vier uur aan hoeveel rolcontainers klaarstaan, FRL komt binnen ons tijdslot van vijf tot zes uur deze ophalen en brengt de pakketten naar PostNL. We sluiten altijd af nadat FRL is geweest. Tijdens drukke momenten zoals de feestdagen komen ze vaker per dag lang, dat is ook heel fijn” legt Jeroen uit.
Blik op de toekomst
“Gezien de groei in het aantal webshops in ons portfolio blijft het aantal pakketten groeien. De samenwerking met FRL zal daarom ook zeker blijven. Het gemak, de kosten en de service zijn allemaal top! We hebben FRL zelfs aanbevolen aan onze buren. ” aldus manager Jeroen.